tisdag 31 december 2013

Hmmm... Gott Nytt År!!!

Här pågår nyårsförberedelser för fullt.

Maränger och creme brulee är nästan klara och jag funderar på det där sista piffet till min enkla svarta klänning. Ska man köra på svart som synden eller pigga upp med liiiiiite mer färg och roliga detaljer. Glittret är ju givet menar jag. Idag kan man ju äntligen dra på för fullt så det sprakar ordentligt utan att någon tittar undrande på en.

För oss blir det middag hos goda vänner. Vad ska ni hitta på?

Hursomhelst och var du än är hoppas jag att du får en härlig afton och ett fantastiskt 2014!






2 kommentarer:

  1. God Fortsättning! Och skicka hit en pizzabulle bums för mina räkmackor räckte inte så långt. :)
    Kramar och ha en skön go helg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Aj då. Skickar en direkt. Med tanke på skramlet och ramsan som hördes precis från köket så är jag lite skeptisk till middan... blir nog fler än en pizzabulle...

      Kram!!!

      Radera